PenguiN- Skrevet September 15, 2011 Rapporter Share Skrevet September 15, 2011 Hei alle sammen! Etter å ha snoket i mangt en tråd har jeg nå opprett en egen profil Kjøpte meg en S14A for litt siden med følgende specs: - Fidanza svinghjul (alu) - Clutch, gripforce F1 racing - JE stempler (org borring) - Eagle råder - Uras Bodykit - HKS Catback eksos - Aero Works carbon panser - Tomei rockerarm stopper - Garret GT3076R turbo - Turbosmart wastegate 38mm - Venom 660 dyser - Polert innsugsmanifold - 70mm gasspjeld - Datasprut Apex power FC med commander - Apex Ståltoppakkning - Walbro bensinpumpe - Z32 LMM - Turbonetics regulator - Byttet regkjede og kjedestrammere (Hadde da gått 69000km) - Apex coilovers (justerbar camber og hardhet) - Godkjent med 18" felger - Montert Apexi boostkontroll kit - Bredbånds lambda - Engine damper - Strut bar forann og bak - Nissan Skyline bremser - Sard R2D2 dumpventil - NGK Iridium Plugger - HKS FMIC type STOR Nettopp gjort: - Ny eksosmanifoil m/pakninger (SR20DET ST) - Ny downpipe - Nye varmeskjold rundt turbo - Skiftet motorolje og filter, olje på gir og diff, plugger. Har ett par spm om bilen generellt. 1: Det står at jeg trenger forsterkede motorfester pga WG tar borti bremseforsterker ved fullt pådrag. Er dette dyrt å bytte ? 2: Bilen henger på ca 1500 omdr når bilen er kald istedet for 1000 omdr som når den er varm. 3: Er det noe mer som bør gjøres med "motor" ? 4: Bilen kan være veldig "nøkkete" ved lave omdr. Kanskje litt ekstra nøkkete om jeg ligger på motorbremsen og bare triller på giret. 5: Den "tuten" på motortoppdekslet, den peker mot turboen, ser ut som det kommer "sot" ut av den, kan jeg sette på ett sånnt lite "Catch-tank" filter her ? 6: Girspaken rister "veldig" men ingen ulyder eller skraping osv.....kan det være dårlige girkasse fester ? Håper på gode svar ifra gjengen med peiling! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2012 Pen bil! Så ut som en artig spec liste : P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg