Stratusvarius97 Skrevet September 13, 2011 Rapporter Share Skrevet September 13, 2011 Hei, jeg har leita som en gærning etter hjullager, har funnet det, men fy **** å dyrt det er, må bestilles orginalt for 1990 kr + moms, er det noen som har en side som jeg kan bestille billigere, det er jo selvfølgelig hele huben som må byttes, kan ikke bare bytte hjullageret, så er det noen som har vært borti det? Har kikket på rockauto, men virker ikke som om de har til min bil, vet at stratus heter cirius i usa, men finner ikke noe som passer eksakt til min bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stratusvarius97 Skrevet September 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2011 Lurer også forresten på om det er noen som har et ratt til salgs, mørk grå interiør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet September 14, 2011 Rapporter Share Skrevet September 14, 2011 Hei Du kan kjøpe fra Usa på ebay,koster ca 600 kr med frakt. Minuset er at du må vente noen uker på å få delen. Chrysler Stratus har 3 navn i Usa,Chrysler Cirrus,Dodge Stratus og Plymouth Breeze. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stratusvarius97 Skrevet September 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2011 ja jeg vet det, men ingen av de hadde hjullager til meg, trenger hele naven, men det er ikke lett for meg å skjønne heller det som står på rockauto for å være ærlig suger jeg på amerikanske betegnelser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet September 14, 2011 Rapporter Share Skrevet September 14, 2011 Hva er rockauto? Jeg snakker om ebay. Det er så lett at det faktisk ikke er mulig å velge feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stave1989 Skrevet September 14, 2011 Rapporter Share Skrevet September 14, 2011 Her er link til hjullager framme, på ebay http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FRONT-WHEEL-HUB-BEARING-96-06-CHRYSLER-SEBRING-CONVERT-/130553771944?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3ACirrus&hash=item1e659c77a8 Blir ein samla sum på 85$ eller ca 480 norske kroner. for lageret pluss frakta ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg