MUNKORAMA Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 har nettopp bygget meg en gti 8v motor til golfenmin.da jeg skulle starte i dag startet bilen, gikk i 3 sekunder og stoppet. dette gang på gang. noen som har vært borti dette før? virker som den ikke får bensin nok, men bensinpumpa går. da jeg skrudde opp inn-bensinslangen sprutet det bensin ut. vil det si at boksen dysene sitter på er tett eller noe??? Noen glupinger som har noen meninger om dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 har du tatt ut dysene og sett om det kommer bensin til de? Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 tenkte å prøve det i morra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg