Gjest johnnyfree Skrevet September 9, 2011 Rapporter Share Skrevet September 9, 2011 (endret) Bilen er akuratt ombygget fra 1,6GTD til 1,9GTD. toppen er overhalt, ny toppakning, register, vannpumpe. dieselpumpa er fiksa en del på. forsterket girkasse fra golf 2 gtd.Intercooler er montert. helt ny overhalt t2 turbo følger med(verdi 7000K). bilen går som bare det!.. den kjører nå på 1,5 bar. å er enda mer og justere opp på diesel!!!. Bilen er en 91 modell. skal på eu-kontroll med den neste uke en gang. blir den ikke solgt til da så går prisen opp. selges som den er for kr 9000,-. ferdig eu-godkjent selges den for 13000. grunnen til den store prisforskjellen er at når jeg leverer den til godkjenning så spanderer jeg et effektanlegg på den. for det orginale er revet av og erstattet med 2" fra turbo. og det liker dem ikke på kontrollen. pm meg. Endret September 16, 2011 av johnnyfree Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet September 14, 2011 Rapporter Share Skrevet September 14, 2011 Jeg er inressert i denne ferdig eu-godkjent om noen kjøper min Golf snart, evt bytte? Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest johnnyfree Skrevet September 14, 2011 Rapporter Share Skrevet September 14, 2011 kan ver av interesse det. men spøs hva det er. Bilen er akuratt ombygget fra 1,6GTD til 1,9GTD. toppen er overhalt, ny toppakning, register, vannpumpe. dieselpumpa er fiksa en del på. forsterket girkasse fra golf 2 gtd.Intercooler er montert. helt ny overhalt t2 turbo følger med(verdi 7000K). bilen går som et samt H..vette!!!!..Jeg har eid mange spreke biler., men ingen av dem så kan sammenlignes med dette dyre av ein bil. den kjører nå på 1,5 bar. å er enda mer og justere opp på diesel!!!.Bilen er en 91 modell. skal på eu-kontroll med den neste uke en gang. blir den ikke solgt til da så går prisen opp. selges som den er for kr 9000,-. ferdig eu-godkjent selges den for 13000. grunnen til den store prisforskjellen er at når jeg leverer den til godkjenning så spanderer jeg et effektanlegg på den. for det orginale er revet av og erstattet med 2" fra turbo. og det liker dem ikke på kontrollen. pm meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet September 14, 2011 Rapporter Share Skrevet September 14, 2011 intrisert i bytte ? mazda 323f 1990 mod 1.8 liter lagt opp kabler for anlegg får med infinity kappa perfect 6.1 frontsett + mellomtoner og forsterkere til de , er lagt opp ledninger for også med ein subb 2 x 10" ( netthandelen greie ) og ein forsterker på 2x600w rms som driver den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest johnnyfree Skrevet September 15, 2011 Rapporter Share Skrevet September 15, 2011 byttes kun i disel-bil. kom med forslag.artig bil som overasker de fleste som vil leke på offentlig veg;). jeg har sust fra mange ungdommer med denne. og håper dem så at det står Turbodiesel på bilen:P. da er det enda mer flaut for dem med store BMW:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg