EsHernes Skrevet September 6, 2011 Rapporter Share Skrevet September 6, 2011 Hei! Jeg lurer på om det er noen som vet om en nettside der de seller Rød farge til 94 golf? Fargekode: RY3D Kunne vært greit med en rimelig side! :)) Takk på forhånd! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onistad Skrevet September 6, 2011 Rapporter Share Skrevet September 6, 2011 Jeg selger lakk, Det er vel LY3D du mener? tornadorot solid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsHernes Skrevet September 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2011 Hehe:) er den jeg mener ja, gikk litt fort når jeg skreiv;) Men hvilken pris har du på den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet September 6, 2011 Rapporter Share Skrevet September 6, 2011 ellers selger vel bilxtra lakk? Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsHernes Skrevet September 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2011 Men har de den samme fargekoden osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 6, 2011 Rapporter Share Skrevet September 6, 2011 Jepp det har dei, og det samme har alle andre som selger billakk Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsHernes Skrevet September 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2011 Ok.. vet du prisen på literen ca? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 6, 2011 Rapporter Share Skrevet September 6, 2011 Prisen pr liter varierer stort avhengig av hvilket lakkmerke og hvilken serie du velger Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet September 7, 2011 Rapporter Share Skrevet September 7, 2011 er jo ikke akkurat en sjelden farge;) Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg