mooneyes Skrevet August 31, 2011 Rapporter Share Skrevet August 31, 2011 heisann lurer på om noen har no bra tips på farge på volvo 144 fks svart matt ell gul eller sånn råne stil med andre ord ;) om noen har bra bilder av den type bil som er råne styla ell no sånt er helt blank om dagen :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boombie Skrevet September 7, 2011 Rapporter Share Skrevet September 7, 2011 Hva er originalfargen til den da? Hvordan skal den bli? Beholdes originalt, eller skiftes til nyere typer dører å bli blodsenktet osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mooneyes Skrevet September 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2011 orginalfargen er hvit men kjøpte den blå tengte meg en annen farge er læi blå egentlig,tengte meg en litt harry bil kan man si :P gidder ikke å på koste den orginal det blir for dyrt,dørene ska jeg ikke bytte,blodsenking er unøvendig på kostning av exsosanlegg å undestell hehe :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boombie Skrevet September 14, 2011 Rapporter Share Skrevet September 14, 2011 Vurder noen gulfarger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thechingchongchang Skrevet November 28, 2011 Rapporter Share Skrevet November 28, 2011 Hva får deg til å gjøre en bil som kan bli flott, til å bli Harry... Orginal farge 102 Stålblå metallic eller 105 Gull metallic er fantastiske farger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mooneyes Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2012 da må jeg bruke unøvendig mye penger så det gidder jeg ikke,så blir til en ungdoms bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2012 Skikkelig blank mørkeblå, evt. med effekter. Sjøgrønn eller lignende mørke farger. Hvit er fint, tofarget med en annen farge kan bli tøft. Ellers kan jeg se for meg saffran eller noe kobber/bronsefarget som stilig. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mooneyes Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2012 hm kanskje det er no gitt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg