Tonybravo Skrevet August 29, 2011 Rapporter Share Skrevet August 29, 2011 Hei, jeg har en Mercedes 190e 2l 1991mod, så skal jeg bytte kondensor, noen som vet om det er viktig at jeg finner en som er fra en 2l, kan jeg ta en fra en 2,3l? 2,6l? Vikig at den er fra 91mod eller kan det være 92mod også? Hadde vært supert med hjelp, takk på forhånd:D:happyhappy: Siter TonyBravo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 29, 2011 Rapporter Share Skrevet August 29, 2011 Ser vel ut som den er lik på alle http://www.veng.no/Default.aspx?CatID=1273#&&/wEXAQUFR3JvdXAFCEZPMTAwMzU2gLQOK7mhRDCvcpjSBQ3gbBUPGww= Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonybravo Skrevet August 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2011 ja, ser ut, men kan godt hende det er mindre kompressjon, eller lignende selv om de ser like ut vettu:/ Siter TonyBravo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 30, 2011 Rapporter Share Skrevet August 30, 2011 Kompresjon????? Vel, uansett så kommer det opp samme kondenser uansett type W 201 Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 30, 2011 Rapporter Share Skrevet August 30, 2011 Så lenge de fysiske målene er like, og tilkoblinger og festeskruer er på samme sted, vil nok dette fungere. En kondenser er egentlig bare en slags radiator... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg