alexan0204 Skrevet August 29, 2011 Rapporter Share Skrevet August 29, 2011 Heisann! Jeg har fått/hatt helt siden jeg kjøpte bilen en utrolig irriterende skrangle lyd bak på venstreside av bilen. Til slutt fikk jeg kjørt den over en rist og lagt meg under. Da så jeg at hele foringa til eksosanlegget (en aluminiums hette som ligger mellom eksos og karosseri) hadde korrodert rundt skivene og dermed hang og skranglet. Jeg fikk omsider boret nye hull og festet denne skikkelig! Men ga skranglingen seg? Neeeeida. Den er fortsatt der. Det værste er vel når den virkelig finner resonansen i rundt 50km/t. Da kan den holde på til jeg stanser bilen. Hva kan dette være? Hører tydelig at den kommer bakfra, og kun på venstre side. Kan det være noe som er slitt/løst i støtdempertårnet? Bilen skal på verksted på fredag for og få skiftet nye bremseskiver, er det noe jeg burde nevne eller kan jeg ordne dette selv? :) Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg