Citroen BX Skrevet August 25, 2011 Rapporter Share Skrevet August 25, 2011 Hei! Jeg kjøpte nylig meg en fin Ford focus ghia 1.6 2000 årsmodell...det eneste som mangler på bilen utvendig er en deksel som dekker venstre dyse (på støttfangen)... Hvor kan man finne den (enten ny eller som brukt bildel)? Alle selger kun komplett... Takk for hjelpen på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroen BX Skrevet August 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2011 Citroen BX en min første bil så kommer jeg aldri å glemme den ... :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 25, 2011 Rapporter Share Skrevet August 25, 2011 Du er sikker på at du ikke trenger hele da? Er ofte knekte fester på delen som sitter igjen. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroen BX Skrevet August 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2011 Dysen virker godt og den sitter fast men dekselen er borte....kontaktet mange opphøggerier men ingen som har... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 26, 2011 Rapporter Share Skrevet August 26, 2011 Ja, men festene til den delen som mangler kan være knekte Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroen BX Skrevet August 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2011 Takk for det...må se og sjekke igjen...om det har skjedd må jeg kjøpe komplett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroen BX Skrevet September 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 Festene er ikke knekte...kjøpte ny deksel på Ford Ensjø...men det kom ny dyse sammen med dekselen :-)...nå skifter jeg dyse også... takk for hjelpen...vi "snakkes" :-))) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg