flums Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Leiekontrakt er selvfølge med kopi av legitimasjon. Men slapp av, jeg er da ingen kjeltring, Administrator og greier :D Jeg tør ikke bryte fartsgrense når jeg låner biler (nesten sant), så blir ingen villkjøring. Det er 2 turer. Oslo-hamar-oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Skal til tg selv. Du kan jo evt sitte på? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NaitS- Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Æ har åsså løst å fære tell TG, men hadde ikke anledning å komme mæ inn på nettet den dagen de la billettene ut for salg :( Så æ må vel sitte på hybeln å koble begge pc'an i nettverk å ha mitt eget mini TG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 HERTZ bilutleie f.eks e kje så veldig dyrt viss du e flærre personer.... ringte på en 7 seter en helg , fri kjøring.. 1050,- kr ! e såklart billigere å låne privat bil , men viss ingen vil låna vekk så e jo det et ok alternativ.. så samt du ikkje ska kjøra aleina da :) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Mars 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 joda, jeg har ringt, men helg er BILLIG. må jo ut med 3-4000 for denne tiden for en polo etc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Mars 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Originally posted by flums 1. vi er to stykker, og har endel utstyr. Helst skulle vi hatt med hengeren :D Men om noen vil låne vekk ber jeg dem ta kontakt :D EDIT: ops, post deleted :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Er vel et firma her i bergen som gjør det sånn at de lar deg leie en bil, kjøre den til hamar, levere den hos de der, og leie den tilbake til bergen igjen... så betaler du bare for de to dagene du kjører... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Mars 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 finn et i oslo og jeg blir happy :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg