Broseen Skrevet August 16, 2011 Rapporter Share Skrevet August 16, 2011 Hei. Jeg vasket Rav`n i dag (børsteløs vask) og fikk endel vann inn ved døra på førersiden, sprutet på setet, speil og fronrute. Pakningen rundt døra ser fin ut, men det merkes selvsagt at denne døra har vært brukt mer enn de andre. Det er høytrykkspyling, men det skal jo ikke være slik og jeg ønsker å utbedre det, evt ved å levere inn bilen. Noen typiske ting dette kan være? Lukker ikke døra tett nok? Pakningen rundt er av typen som er punktfestet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 16, 2011 Rapporter Share Skrevet August 16, 2011 Glasset var heilt oppe på alle dører? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet August 16, 2011 Rapporter Share Skrevet August 16, 2011 Vennligst plasser tråden i riktig underforum neste gong. Takk. :) Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Broseen Skrevet August 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2011 Glasset var heilt oppe på alle dører? Ja, sjekket rett før vasken begynte. Bilen er 10 år gammel, men pakningene ser fine ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Broseen Skrevet August 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2011 Jeg har nå prøvd en børsteløs vask til, og det lekker litt inn oppe i venstre hjørne av døren på førersiden når høytrykkspyleren treffer der. Jeg kan ikke se noen forskjell på fører og passasjerdøren når det gjelder pakningen, hvordan den treffer døra ol. Jeg har ikke oppdaget noe lekkasje ved nedbør, men vil følge med fremover. Det er vel nærliggende å tro at denne døra som brukes mest ikke lukker like tett inntil som de andre dørene? Er det en grei sak å ordne på et verksted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet September 4, 2011 Rapporter Share Skrevet September 4, 2011 Kan det hende at døra har vært åpnet med en kile en gang? hvis nøkkelen har blitt låst inne i bilen? kan hende at øvert i hjørnet på døra har bøyd seg litt ut? kunne prøvd og åpna døra di og bøye hjørnet litt innover bare og se om det hjelper? bare en tankt. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Broseen Skrevet September 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2011 Det ser ikke sånn ut, men hvem vet. Er det mulig å låse inne nøkkelen da? Jeg trodde "moderne" nøkler var sikret mot sånt? Tør jeg å gjøre noe med dette da, bruke håndkraft? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet September 5, 2011 Rapporter Share Skrevet September 5, 2011 mulig det ikke går jeg veit ikke jeg. bare litt håndkraft i såfall, ta ned vinduet og dytt hard øverst i hjørnet to ganger bare F.eks. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg