lotherington Skrevet August 16, 2011 Rapporter Share Skrevet August 16, 2011 Jeg lurer på om min neste bil skal bli en A3, men jeg har kun 75000 å rutte med. Er det nok til å kjøpe en A3 som fungerer som den skal? Syns jeg har hørt mye før om at det er mye tull med A3, og at det fort blir noe tull med de, og at det blir dyrt når de først kommer. Noen som vil bekrefte/avbekrefte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A3TQ Skrevet August 16, 2011 Rapporter Share Skrevet August 16, 2011 (endret) Hva med denne:http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29856510 Dette er veldig billig for en Quattro!! Jeg har en helt identisk bil selv, har hatt den i 10 år nå, og jeg har vært så fornøyd at jeg har kjøpt meg en helt ny A3 SB Quattro 170 hk. Endret August 16, 2011 av A3TQ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lotherington Skrevet August 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2011 Men hvor langt kan man regne med at en slik blir går? 211000 km er nok til å skremme meg bort.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A3TQ Skrevet August 17, 2011 Rapporter Share Skrevet August 17, 2011 Det har vel mye med hvordan bilen er blitt kjørt også, er den blitt behandlet pent kan den gå lenge ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg