ramboo23 Skrevet August 15, 2011 Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 halloen eg har en lakk kode så står på bilen som heter (lz4v) på den lakk kode lappen men finn ut at det ikke er den lakk koden korstn kan eg finne ut rett lakk kode nr? som e på bilen nu? å bilen har ikke vært lakka heller..... ps biln e blå svart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet August 15, 2011 Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 Flytter denne tråden fra Sveising&Gass. Vennligst les reglene angående skriftspråk på Bilforumet. Hadde ikke skadet med bedre trådtittel, men...nok pes fra meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crabmann Skrevet August 15, 2011 Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 dra til ett lakk verksted å få de til å "skyte" lakken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet August 15, 2011 Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 LZ4V er en lilla farge, så enten er bilen din feilmerket, eller så er den lakkert på nytt i en annen farge, du kan enten ringe til en forhandler og spørre etter hvilken fargekode dei har i sine arkiver på ditt reg #, eller så må du innom et lakkverksted og få scannet fargen som er på bilen Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg