Kebab gud Skrevet Mars 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 12000 var faktisk mindre enn hva jeg hadde regnet med .. og det er alt tråden handler om! men faktisk så selges ikke de bilene vi kjenner som Lexus Is200 og IS300 som Altezza .. er kunn 2 Altezzaer det er RS200 med en 2.liter Rekke4er og AS200 med en 2liter rekke6er AS200 er ikke den samme som IS200 men er veldig veldig lik og den kommer bare med automat gir samme som IS300 egentlig det selges ikke 3liters Rekke6er på en Altezza i japan .. eller så er det ingen forskjeld egentlig .. ingen nevnverdige da.. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 12000,- var bare ett anslag fra min side, men vil ikke tro at det koster så veldig mye mer. Mitt beste tips vil være å ringe fred olsen lines, presentere deg fortelle hva du vil, så hvis ikke de har mulighet for å hjelpe deg så sier de i allefall hvor du kan få hjelp til frakten/prisen Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Originally posted by SierraCosworth350hk Toyota Altezza RS200 Lexus IS200 Stor forskjell? Ford Ford Stor forskjell? :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Originally posted by Dr_BASS 12000,- var bare ett anslag fra min side, men vil ikke tro at det koster så veldig mye mer. Mitt beste tips vil være å ringe fred olsen lines, presentere deg fortelle hva du vil, så hvis ikke de har mulighet for å hjelpe deg så sier de i allefall hvor du kan få hjelp til frakten/prisen nå må det sies at jeg lagde denne tråden før jeg oppdaget at TPracing ikke bar importere fra Dubai men også japan .. tar alt gjennom de .. så.. ja Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supraole Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Helt enig med deg kebab gud. det er jo latterlig billig i japan, flett ny skyline 04` nå på tilbud kun 250000 nok. der borte vel å merke. nei, gutter. tror det er billigere å flytte til japan enn å importere derfra. Siter sdfngeorngergnr er sikkert en by i Wales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg