skitz0r Skrevet August 14, 2011 Rapporter Share Skrevet August 14, 2011 (endret) Tenkte jeg fikk legga ut denne her og! Min nyinnkjøpte '92 Mitsubishi GTO VR-4. Dette var drømmekjærra fra jeg var en 13-14 år og spilte Gran Turismo 1 til PS1 back in the days, bestemte meg da for at en dag skulle jeg ha en slik bil! For øyeblikket er den helt "stock" men blir nok en del modifikasjoner på den etterhvert. Foreløpige planer er nye dempere/coilovers, 19" felger, effektannlegg, cold air intake, turbotrykksjusterer og mapping av hjerne samt litt ny lakk! Stylingmessig blir det nok veldig moderat, liker det orginale utseenet, og siden dette er en vaske-ekte høyreratta GTO er de ekstremt skjeldne på denne kanten av kloden, og er etter hva jeg vet norges eneste på skilter! Mer bilder kommer etterhvert! Endret August 14, 2011 av skitz0r Siter ----------------------------------------- '92 Mitsubishi GTO VR-4 '98 Mitsubishi Galant 2,5 V6 "Sport" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimAndre Skrevet August 15, 2011 Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 Utrolig stilig bil, kjenner den godt igjen fra Gran Turisimo sjæl! Take care of it Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet August 15, 2011 Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 drittøft!! flere bilder!! motorrom og resten! :-) Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skitz0r Skrevet August 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2011 Takker folks! Kommer mer bilder etterhvert! Og ja, uten tvil om at denne skal taes godt vare på! I lakken er den nok litt vel slitt men teknisk sett er den temmelig strøken til å være en 20 år gammel bil og ha rulla rundt 170k. Og for en kjøremaskin! Siter ----------------------------------------- '92 Mitsubishi GTO VR-4 '98 Mitsubishi Galant 2,5 V6 "Sport" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet August 20, 2011 Rapporter Share Skrevet August 20, 2011 tøft!! kjempestilig!! rødt passer denne kjøremaskinen utmerket!!! :-D Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skitz0r Skrevet August 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2011 Rødt gjør seg! :D Siter ----------------------------------------- '92 Mitsubishi GTO VR-4 '98 Mitsubishi Galant 2,5 V6 "Sport" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 23, 2011 Rapporter Share Skrevet August 23, 2011 Denne ville jeg holdt original utsendemessigt, det er nok av oppstyla (og ødelagte) slike rundt i verden.Sleng på litt ny lakk og ta ei økt i motorrommet + noen fine felger så er du der! Fin bil :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skitz0r Skrevet August 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2011 Det er jeg helt enig i egentlig, den ser etter min mening ganske bra ut som den gjør så det er i mine øyne heller ikke nødvendig å style den så bortsett fra litt tuning(motor/understell), lakk og felger. Sinnsykt hvor lett en kan hente effekt ut av 6G72TT-motorene og så må utnytte meg litt av det, men også tuningen blir moderat. Ser for meg en rundt 400-450hk/ 6-700nm. :) Takk for det! :D Siter ----------------------------------------- '92 Mitsubishi GTO VR-4 '98 Mitsubishi Galant 2,5 V6 "Sport" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg