Sherilyn Skrevet August 11, 2011 Rapporter Share Skrevet August 11, 2011 Huff.. I dag klarte min far å kjøre inn i et grønt gjerde slik at jeg fikk et ganske stort merke på høyresiden av bilen. :( Noe av det er vel maling og jeg er redd for å ta noe særlig på det, i tilfelle det blir verre.. Noen som kan gjette en cirka pris på hvor mye dette vil koste om jeg sender bilen på verksted? :wonder: [ATTACH]24106[/ATTACH] Litt dårlig bilde... Det var et tungt og smertefullt øyeblikk.. :( - Sherilyn Siter Fremtidig kjørelærer? Eller fremtidig betjent i UP? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet August 11, 2011 Rapporter Share Skrevet August 11, 2011 Hei du, off er alltid leit når slikt skjer, men det kan være at du er heldig å det kun er malingsrester fra gjerdet som er på dørene, kan være at det går bra med bare rubbing og polering, litt vanskeligt å se om der kan være noen små bulker på bildet. Prisene på lakkering kan variere temmelig mye rundt om, så det lønner seg å sjekke med litt forskjellige, rimeligst er det ute på bygdene. Men det første jeg ville ha gjort, er å få rubbet og polert for å se om det går bra på den måten, og om der kansje dukker opp noen små striper eller små skader som ikke viser på dette tidspunktet. Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprøøbilgutt Skrevet August 31, 2011 Rapporter Share Skrevet August 31, 2011 Det der er ikke rester fra et gjerdet, rubbe det kan du gjøre på små mengder av såret. Hvisdet ikke er bulker, så for du en fin pris på rundt 4000,- Svart et sted. Er vel skade til bortimot 6000,- Siter - Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT - Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt - Audi A4 1.8 - VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg