jospen Skrevet August 7, 2011 Rapporter Share Skrevet August 7, 2011 heeei godt folk =D nå skal jeg bytte begge framdørene på omegan å blages litt med å få di av. hvordan tar jeg dem av hengslene;O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 9, 2011 Rapporter Share Skrevet August 9, 2011 Slår ut de to boltene den henger i samt skru av dørstopper. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jospen Skrevet August 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2011 men boltene er ikke bare bare å få ut;S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 12, 2011 Rapporter Share Skrevet August 12, 2011 Pleier å sitte no jævlig dem ja. Biltema har eget verktøy for å få slått dem ut. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 12, 2011 Rapporter Share Skrevet August 12, 2011 Simpel sak i bunn og grunn, bare og finne noe som passer , og slå og løfte de av, kontankt stykket er multi og bare å skru av, dørstoppern sitter i 10mm Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Santino Skrevet August 16, 2011 Rapporter Share Skrevet August 16, 2011 Jeg pleier å feste en wisegrip tang skikkelig hardt på boltene for å så banke tanga oppover eller nedeover. fungerer bra Siter Omega 2,5TD Stv Automat - Chip + MV6 Girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg