92anders Skrevet April 2, 2012 Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 fyfaen.. da er jeg heller litt ekstra forsiktig med min jalla-verson. Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius1985 Skrevet April 2, 2012 Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 er verdt det da 900 pr side elns Siter 96 Passat 35i 1,9 TDi 110hk 99 VW Passat 1,8T Variant (Solgt) 95 VW Golf 1,8 GL (solgt) 94 VW Golf 1,8 GL Variant (Solgt), 97 VW Vento 1,6 GL (Solgt) 93 VW Golf GTi (Solgt), 97 VW Golf 1.6GL (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet April 3, 2012 Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 Har man penga til det, så er det absolutt verdt det. Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius1985 Skrevet April 3, 2012 Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 bedre å kjøpe en orginal enn 6 uorginale :) Siter 96 Passat 35i 1,9 TDi 110hk 99 VW Passat 1,8T Variant (Solgt) 95 VW Golf 1,8 GL (solgt) 94 VW Golf 1,8 GL Variant (Solgt), 97 VW Vento 1,6 GL (Solgt) 93 VW Golf GTi (Solgt), 97 VW Golf 1.6GL (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo kjørar Skrevet April 3, 2012 Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 koffer ska du knekke lippa heile veien da???? likegreit å kjøpe uorginal, å heller ta de litt med rooo.. har du senka bil så må du ta hensyn til de. kjører du ned i ein dump og lippa knekker, så kjører du ikkje ner i den igjenn etter på, om du har orginal elle uorignal. da eg du rimelig dumm. går jo ann å lime den og da! :) eller forsterke me armeringsjern i bakkant :D Siter volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e, volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D aprilia rs 125 00'- effektanlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet April 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 når det har kommet en halvmeter med snø på 3 dager, så tålte ikke leppa å være snøplog fordi de helvetene her som har brøyting ikke klarer brøyte til rett tid når man skal på jobb, trudde liksom leppa sku tåle litt mer.. men gikk i tusen knas.... Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet April 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 da var nye sommerdekk kommet på bilen, så blir ikke nye felger denne sesongen, de gamle 15" cupfelgene får klare seg lenge med 175/55-15, blir å bestilt ny leppe og spoilersverd fra Rieger før sommeren. Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet April 10, 2012 Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 Ikke alle som har råd til det da :) Har andre ting på bilen jeg heller vil prioritere, for å si det sånn :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet April 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 Ikke alle som har råd til det da :) Har andre ting på bilen jeg heller vil prioritere, for å si det sånn :) nei prioriterer heller dekk på det jeg har enn kjøpe felger til flere tusen... Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet April 10, 2012 Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 Tenkte på leppa jeg da. Skal ha nye felger jeg da.. Fordi de jeg har er for store.. Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet April 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 sett på felger jeg å, men venter med det da jeg er veldig fornøyd med 15" prøve det først så se om jeg vil gå opp en tomme til.. Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius1985 Skrevet April 11, 2012 Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 Gamle golfen jeg hadde så funka det heller ikke med uorginal leppe. Når bilen er så lav at VR6 leppa sto i asfalten på flat mark. hjelper det ikke å ta det med ro. Sorry O.T koffer ska du knekke lippa heile veien da???? likegreit å kjøpe uorginal, å heller ta de litt med rooo.. har du senka bil så må du ta hensyn til de.kjører du ned i ein dump og lippa knekker, så kjører du ikkje ner i den igjenn etter på, om du har orginal elle uorignal. da eg du rimelig dumm. går jo ann å lime den og da! :) eller forsterke me armeringsjern i bakkant :D Siter 96 Passat 35i 1,9 TDi 110hk 99 VW Passat 1,8T Variant (Solgt) 95 VW Golf 1,8 GL (solgt) 94 VW Golf 1,8 GL Variant (Solgt), 97 VW Vento 1,6 GL (Solgt) 93 VW Golf GTi (Solgt), 97 VW Golf 1.6GL (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet April 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 vakke snakk om lav bil her, bare helvetes myyyye snø... HATER SNØØØØØ Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet April 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 igår blei justerbart senkesett montert, har igjen 3 cm gjenger foran å ca 5 cm gjenger bak. ikke heeelt ren bil på bilder men shit au.. Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet April 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2012 da var bilen strax klar for sitt første treff, i morra bærer det ned til hedmarken, for så å cruise kolonne med vw-audi club over til hadeland. Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg