Grev1 Skrevet November 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2011 Jeg har byttet eksostrykkfølerne. Bilen gikk i nødmodus pga det! Var vist noe greier med at det var en del følere som var av for dårlig kvalitet! Sjekk med møller kansje du har en dårlig en.... Vet det har blitt byttet noen på garanti.. Takk for tipset :) Ska sjekke opp med Møller angående de sensorene! Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet November 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2011 Litt updates ift feilkoder. 1. 2 av glødepluggene var defekt, så alle glødepluggene ble bytta. 2. Eksostrykkføler ved DPF var defekt, så denne ble byttet på garanti av Møller (1k takk for tipset jo-jo) 3. Styrevinkelføler feilkoden sa verken Mekonomen eller Møller noe mer om, så antar at alt er ok. Skal hente bilen hos Folkevogn etterpå, så da ser vi om det kommer opp noe mer koder når jeg får kjørt litt. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jo-jo Skrevet November 25, 2011 Rapporter Share Skrevet November 25, 2011 Godt møller sponser litt nye deler! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoadRacer Skrevet Februar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2012 Hei. Du har aldri vært borti at det virker som demper/fjær klapper sammen ved 2-3 i baksetet? Har en RS 2008mod som bare er gått 63000, å når jeg har folk bak, virker det som jeg får en vældig kort fjæringsvei, at et eller annet klapper sammen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2012 Hei. Du har aldri vært borti at det virker som demper/fjær klapper sammen ved 2-3 i baksetet? Har en RS 2008mod som bare er gått 63000, å når jeg har folk bak, virker det som jeg får en vældig kort fjæringsvei, at et eller annet klapper sammen.. Har kjørt med fullt oppakka bil uten å merke noe sånt som du beskriver.. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg