ZyNTeX Skrevet April 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 Har vært ute og montert 1stk coilover foran. Siden kl 10:40 har jeg holdt meg i senga for å ha filmmaraton og kun røyket en røyk nå nylig. Her er coilover foran skrudd helt opp for vinterkjøring. Ikke fornøyd med høyden, så da skrudde vi av hjulet igjen og senket den ordentlig. Som dere ser så er den for høy for sommerkjøring! Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 1, 2012 Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 Du har en god meter til å gå på.. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet April 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 Her er forresten bilder fra da jeg senket den bak. Brenning av foring for demper, da den gamle ikke ville slippe bolten. Ferdig venstre bak. Komplett coiloversett Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet April 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 Du har en god meter til å gå på.. Skrudde den ned etter at disse bildene ble tatt, men har ikke tatt nye bilder av hvordan den er nå. På tur ut om 5 min ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet April 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 (endret) Bilder av bilen etter den ble skrudd ned i fronten Får akkurat en halvliter cola under fangeren. Er såvidt den subber helt på bunnen av flasken. Interiør er tatt ut. Kommer til å beholde dørtrekk foran. Alle ledninger skal flyttes og festes til gulvet, sånn at man ikke sparker i dem og surrer inn bein under kjøring. Har fått byttet ut di stygge leksuslykten med ett sett originale. Siden bilen blir matt svart så valgte jeg også logo i svart/hvit på panser og bagasjeluke. Man må jo se hvilket merke man kjører :D Endret April 1, 2012 av ZyNTeX Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet April 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 (endret) Har ikke skjedd noe mer siden montering av den ene coilover foran. Begynte å lure på hvorfor det ikke var noe festebrakett i fjørbeinet foran for stabstag, så ringte P&R ang dette. Fant da ut at jeg hadde bestilt coilover til feil årsmodell, så her må det gjøres noen små forandringer. Som dere ser på deletegningen under så har jeg stabstagdel nr 6. Den jeg trenger er del nr 7, 8, 9, 10, 11 og 12. Del nr 7 blir kjøpt nytt, mens resterende deler blir plukket fra en annen bil. Det er originalt laget hull for disse delene i bærearmen, så det er bare å skru over delene, sånn at jeg får stabstag som er festet i bærearmen i stedenfor fjørbeinet. Regner med å få tak i disse delene til uka om været er fint. Er det som i dag så blir det nok lite bilskruing på meg regner jeg med. Edit: Bildet er forøvrig mailet over fra GS-Bildeler. Endret April 17, 2012 av ZyNTeX Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 17, 2012 Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 Hmm... Hva har dette med bilstereo å gjøre?? Det kommer kanskje etterhvert eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 17, 2012 Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 er mugg på beltet ditt Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet April 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 Hmm... Hva har dette med bilstereo å gjøre?? Det kommer kanskje etterhvert eller? Nå er jeg ikke helt med. Hva er det du sikter til? Blir lite stereo i denne, da den skal lettes mest mulig for å utnytte all effekt av motor. Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet April 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 er mugg på beltet ditt Gjør nok ikke stort, da det mest sannsynlig skal plukkes ut. Det blir vel det eneste som må monteres igjen for å få hvite skilt på bilen i så fall. Hvis jeg bestemmer meg for å beholde de originale beltene i bilen så skal jeg fjerne dette etter hvert, bare været blir bedre ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2012 Ser ut som coiloveren har fått sunket litt ned. Veldig fornøyd med høyden her nå. Skrudd helt til bunns ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2012 Fikk montert den siste coiloveren i dag. Da mangler bare resten, før den er klar til å kjøres. Enjoy! Og slik får vi fattigfolk gjøre det når det gjelder å få verktøyet opp fra gulvet. Noe av lagerlokalet sammen med Sierra dohc motoren som skal plukkes ned i småbiter. Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg