Lucifer* Skrevet Juli 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2011 Har to så og si komplette biler i deler til salgs. den ene er en mørk grønn 86-modell 245 den andre er en hvit 87-modell sedan. Pluss at jeg har hele verkstedet fullt av mye annet rart, for det meste til Volvo, men slenger jo litt annet også :) jeg har rablet ned en liste over ting jeg vet jeg har, men at det ikke står på lista behøver ikke å bety at jeg ikke klarer å trylle det frem. -dører rundt om, hvite. -3 dører (alle utenom førerdør), grønne. -frontrute med original svart "streamer". -2 panser, et hvitt og et grønt. -frontplate, hvit. -bagasjelokk (nyetypen), hvitt -bagasjeluke 245, grønn. denne er rustet men prisen deretter :) -komplett blått interiør fra sedan med midtarmlene bak i meget god stand. -brun/beige interiør fra 245, et av setene er ødelagt men husker ikke hvilket. -2 stk dashboard i god stand -B230K-motor, god stand, ikke gått langt (196000 km) -m45 girkasse (4-trinns), ingen ulyder her heller. veldig tight og fin. -mellomaksel som hører til m45'en. denne har utborret hull (fra 8 til 10 mm) i festebraketten til bakaksel slik at den skal passe på nyere bakaksler. -et utall med stålfelger med dekk. en del av dekkene er bra. -2 stk org. bakaksler i god stand -lite brukte sachs gass-støtdempere rundtom til sedan -hjuloppheng foran og bak komplett fra begge bilene -2 stk. servostyringer (komplett) -massevis av lykter -eksosdeler (noe er nesten helt nytt) -2 stk. bensintanker -Mekanisk ET-turboinnsprøytning (k-jet) -530 topp med dysehull -Getrag 260 4-trinns girkasse -DTA E48 Datainnsprøytning, kan selges med eller uten sensorer, dobbelcoil osv. denne passer selvfølgelig på annet enn Volvo også. kom med forespørsel/bud:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juli 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2011 Hei! jeg trenger påfyllingsrør til bensintank med enveisventil. Har du det? Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucifer* Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2011 jeg er usikker på det med enveisventil, men kan jo se etter... Kan forresten nevne at jeg kan ta 16v-topp i bytte hvis noen har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juli 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2011 Det er flott! Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucifer* Skrevet August 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2011 Legger til at jeg også kan ta getrag 265-kasse i innbytte, med mellomlegg begge veier :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dkracing Skrevet August 5, 2011 Rapporter Share Skrevet August 5, 2011 hvor mye vil du ha for motoren og høyre frontlykt, og grill hvis du har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucifer* Skrevet August 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2011 tenker rundt 2000 for det. tror jeg skal ha en eller to griller, skal se etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dkracing Skrevet August 5, 2011 Rapporter Share Skrevet August 5, 2011 flott, kan du ordne frakt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucifer* Skrevet August 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2011 skal høre med bring. det er ikke akkurat billig å frakte såpass tunge ting, men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucifer* Skrevet August 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2012 har fortsatt mye av nevnte skrammel til salgs :) litt annet også forsåvidt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bertman Skrevet Juni 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2013 Hei Trenger en tank. 87' 240 stasjonsvogn. Pris med frakt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mathiman Skrevet Juli 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2013 Hei, jeg er interessert i interiøret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg