Hagalien Skrevet Juli 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2011 Hei. vurderer å kjøpe en opel omega 2,5 bmw diesel 6'er (?) fra midten av 90' tallet å lurer på om det er noen spesielle ting å se etter før kjøpet? Bilen er vel rullet 380000 kilometer mener jeg, å har hittil ikke hadd noen problemer. Noen som har noen tips til mej? Hilsen førstebil-kjøper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-ugla- Skrevet Juli 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2011 Rust! nerkant av dører, kanaler osv. Siter X Vw santana cl 84 X Opel omega 2,5 95 Borgward isabella 1960 Total restaurering Opel Omega 2.5manuell cd 95 Peugeot 406 svti 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettengen| Skrevet Juli 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2011 DIELSELPUMPE først å fremst. Siter Jeg kjører ikke fort!, men flyr lavt! omega 2,5 td vectra 1,7 td vectra 2,0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagalien Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2011 hvordan skjekker jeg dieselpumpa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettengen| Skrevet Juli 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2011 finn ut om den er tungstartet da den er varm!, hvis den er det er pumpa på tur til å ta kvelden. Men ellers så er det en god bil=) min er veldig bra når dieselpumpa er i orden iallfall! hehe Siter Jeg kjører ikke fort!, men flyr lavt! omega 2,5 td vectra 1,7 td vectra 2,0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagalien Skrevet August 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2011 takk skal dere ha :) får høre med banken om det blir omega eller ikke. Har dere noen erfaring med chipen fra bestchip.no? skal vist gi 196hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Santino Skrevet August 1, 2011 Rapporter Share Skrevet August 1, 2011 2,5 TD er den beste Omegaen etter min mening, motoren kan være god for 600.000 i følge mange med lang erfaring på disse motorene. Ellers sliter den med de samme tekniske problemene som alle andre Omega; dører som nevnt, forstillingsdeler, foringer + mye annet småting. Er utrolig mye bil for pengene etter min mening, hvis man kan skru litt selv. Bør kunne finne en grei 2,5 TD til ca 30.000? Siter Omega 2,5TD Stv Automat - Chip + MV6 Girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg