fthomasmj Skrevet Juli 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2011 Hei alle sammen! Håper noen her kan svare meg på følgende. Igår stoppet plutselig bilen på vei inn i en rundkjøring. Det var såvidt jeg fikk start på den igjen, men jeg kom meg avgårde til en bensinstasjon ved å holde bilen på høyt turtall (4-5.000 rpm).. med en gang jeg slakker av på gassen, så fusker den noe alldeles, og stopper.. for å få start igjen må jeg pumpe meg halvt ihel, og den sviver som sagt bare på høyt turtall.. i tillegg kommer det ganske mye svart røyk, etterfulgt av hvit røyk.. virker også ut som den røyker under med eksosanlegget.. ideas anyone? jeg er ganske blank:) Takker for alle svar! Mvh. Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettengen| Skrevet Juli 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2011 hei, har hatt samme problemet med en calibra jeg har hatt., Da var katalysatoren tett. Det kan du finne ut av å kjenne om eksosanlegget er varmere før katalysatorern enn bak den. Ellers kan det jo kanskje være kamføler eller veivføler! Siter Jeg kjører ikke fort!, men flyr lavt! omega 2,5 td vectra 1,7 td vectra 2,0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg