L3rr1 Skrevet Juli 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2011 Heisann.. Har handlet meg denne: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28848401 å trenger programmvare for å benytte navigasjon på den. noen som vet av et bra program? om jeg evnt finner noen gratisprogram? synes å ha lest det en plass;P Siter Photoshop album: http://s282.photobucket.com/albums/kk262/L3rr1/Photoshop/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2011 Jeg bruker Igo8 på min windows baserte gps, og det funker helt utmerket. Kan legge inn alt man måtte ønske som feks fotoboksvarsler. Jeg måtte lete litt før jeg fant alt jeg trengte, men nå har jeg den med de kartene jeg føler jeg trenger, fotoboksvarsler, norsk språk osv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janus1974 Skrevet August 9, 2011 Rapporter Share Skrevet August 9, 2011 Heisann.. Har handlet meg denne: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28848401 å trenger programmvare for å benytte navigasjon på den. noen som vet av et bra program? om jeg evnt finner noen gratisprogram? synes å ha lest det en plass;P Hei :jackinbox: Vurderer også å kjøpe meg denne til en 2006 mod Passat. Har du fått montert denne, og fant du programvare med kart til navigasjon? Sitter å veier denne opp mot å kjøpe en brukt orginal RNS 510 på tysk ebay. Hvilke erfaringer har du ellers gjort med denne, funker den greit? :well::well: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janus1974 Skrevet August 10, 2011 Rapporter Share Skrevet August 10, 2011 Hei :jackinbox: Vurderer også å kjøpe meg denne til en 2006 mod Passat. Har du fått montert denne, og fant du programvare med kart til navigasjon? Sitter å veier denne opp mot å kjøpe en brukt orginal RNS 510 på tysk ebay. Hvilke erfaringer har du ellers gjort med denne, funker den greit? :well::well: Hei igjen :) Noen andre som har kjøpt en slik type navigasjon og har erfaringer med en slik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 12, 2011 Rapporter Share Skrevet August 12, 2011 Hei igjen :) Noen andre som har kjøpt en slik type navigasjon og har erfaringer med en slik? Når det gjelder navigasjonen på en slik, så kan du velge mellom flere forskjellig, da den er windows basert. Som jeg skrev over her, så synes jeg igo8 er best. Feks tom tom kan også brukes på denne. Fordel er at man kan eksprementere med det man måtte ønske, og legge inn poi og fotoboksversler osv. Kommer man til en fotoboks som ikke er med på kartet, så kan denne også legges til manuelt. Man kan også legge inn de stemmene man ønsker, om det skal være mann eller dame, språk osv, og man kan legge inn et og et kart hvis man ønsker det. Skal du plutselig til et land du ikke har lagt inn, så bare legger du det inn før du reiser ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janus1974 Skrevet August 12, 2011 Rapporter Share Skrevet August 12, 2011 Oki, takk takk!! Må vurdere litt om jeg skal kjøpe en slik en eller bruke noen tusenlapper mere på en orginal RNS 510. Tenker da på om det har noe å si når jeg en gang selger bilen videre. Takk for info!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg