deCarioz Skrevet Juli 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2011 Som tittel tilsier, hva er en flammedemper i eksosanlegget til en bil? Er det det samme som en lyddemper eller katalysator? Viss en må sveise inn en flammedemper i et eksosanlegget, hvor kan en få tak i en slik sak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Juli 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2011 En flammedemper ser ut som en helt ordinær potte. Dog, den demper ikke lyden noe spes. For noen år siden fjernet vi potten på en gammel buick og satt på en flammedemper kjøpt hos svendsen eksos. Flott lyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deCarioz Skrevet August 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2011 Vet du hvor jeg kan få tak i en flammedemper i 3" på nett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet August 18, 2011 Rapporter Share Skrevet August 18, 2011 nei det har jeg ikke satt meg inn i. Får prøve google og se hva som kommer opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg