Gå til innhold

Fete biler i tr.heim

Ranger emnet


Stephan

Anbefalte innlegg

  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Rieger

Mr Hernes bor vel på charlottenlund tror jeg. Tror dattra prata om 700hk i år..

 

Mener han holder til på Ranheim jeg :) Motoren yter, pr. idag, 672hk...ifølge Mr. Hernes selv..forsto det slik at bilen nettopp hadde vært på rulla....rett før NSK vårmønstringa på KBS :)

 

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by @lpher

 

Mener han holder til på Ranheim jeg :) Motoren yter, pr. idag, 672hk...ifølge Mr. Hernes selv..forsto det slik at bilen nettopp hadde vært på rulla....rett før NSK vårmønstringa på KBS :)

 

@lpher

 

Kan hende jeg blander litt her nå, så det stemmer sikkert med Ranheim. Siste gang bilen ble nevnt så stod den uten motor, men måle var visst 700hk..

 

Men 672hk er jo slett ikke værste. Det blir kanskje noe å bryne seg på for Ozzzt??

 

BTW: Ingen som har kjennskap til 635CSi'en??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ganske rå bil å ha på autobahn det er sikkert å visst, føler som om bilen bare flyter oppe på veien når nåla nermer seg ulovlige tall. Bmw er jo litt treigere en supra originalt da, men med litt tuning på begge bilene så er det nok supran som tar det største steget videre.. Men akk, er nok bedre å kjøre 850 ja=), og der går det jo også ganske bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by @lpher

A bit off-topic perhaps...menne...:Corona: Harru leste denne? :D

 

http://mkiv.supras.org.nz/articles/motor1.htm

 

 

@lpher

 

 

Hehe, ja leste den i sted, artig på autobahn. Konklusjonen min er da at det beste har jo vært å hadd en supra å 850? Er du i cruise humør så det bare å ta 850 er du klar for litt fart og virkelig føle at man lever så tar man supran? Er du sugen @lpher på en liten fotoshoot på ringvegård, så er det bare å si ifra. Tombra skulle vist fikse! Far kommer vel innom i framtiden for å få fikset litt anlegg i bilen å.

 

Vi må no ta en cruise på e6 å...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare gjøre en ting helt klart: Inne på området til Ringve er ikke en plass man bare tropper opp med biler, da blir du jaget rimelig kjappt!

 

Men jeg jobber på parkanlegget rundt, så jeg kan få istand en avtale til herrene Corona & @lpher dersom det er ønskelig ;)

Signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår