vetle666 Skrevet Juli 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2011 Hei, Skal koble to pioneer høytalere jeg har satt inn i en Golf 4 til Sony spilleren. Jeg er rimelig grønn på dette feltet så trenger litt hjelp. Først å fremst, hvor skal de fire kablene kobles inn? Jeg kan ikke engang finne fire ledige kontakter!? Og hva heter de kontaktene jeg må klemme på kobberledningen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2011 Hvite, grønne, grå og lilla er høyttalerutgangene, de med sort stripe er minus og de ensfargede er pluss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juli 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2011 Du har jo allerede plugget inn ISO-kontaktene i bilen ser det ut til, så alle høyttalerne i bilen skal jo få signal da... hvor skal du montere Pioneer'ene dine? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biggie Skrevet Juli 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2011 Stemmer det. Iso kontakten er der, men kun de framre høytalerne var koblet på den. Fikk hjelp til å finne ut hvilke av kablene til iso kontakten som var for de bakre og klippet og koble de nye bakre høytalerne på de 4 før iso kontakten istedenfor. Takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juli 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2011 neineinei! ikke klipp i iso kontakten! dummeste folk gjør! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetle666 Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2011 :( Er vel ikke noe big deal å koble de tilbake om det skulle bli behov for det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juli 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2011 Poenget er at klipp og teip er noe skikkelig jall...det ligger jo kabler klart uansett...så hva er poenget? Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biggie Skrevet Juli 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2011 poenget var at det var lørdags kveld og jeg ikke har en slik "hette" eller kontakt som jeg trenger for å få ledningen inn i iso kontakten.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg