morpheusbd Skrevet Juli 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2011 hei. jeg har en fin opel astra kombi coupe(hatchback) 97 mod. utrolig lite rust(litt lakkrust bare) eu ok til mars 2013. ingen kjente feil. ny regreim for ca 20tusen ca. pen inni og utvendig(bulk på ene framskjermen men har ny liggende) følger med noen ekstra lys(et sett med baklykter og et sett ekstra med front blinkers) bilen har rulla litt over 150k og den bruker liiiite på mila:) 1,6 16v går som en kule:) eneste bilene jeg kunne tenkt meg er forsovidt golf 3 og audi a4 bilen må være godkjent i minimum 1 år til, årsavgift bet, passe pen og se på. ingen feil(ikke alvorlige i hvertfall) kom gjerne med forslag:) kan kanskje gå med på en pen 2er golf også:) Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg