nollie1982 Skrevet Juli 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2011 (endret) selger en -91 modell saab 9000 2,3 turbo som har gått rundt 250000.. er typisk saab rust på den (altså dører), og kanaler bak under bakfangeren (ikke bærende!).. IKKENOE under bilen! bilen er utstyrt med elektriske seter med memory(stoffseter),klima anlegg,elektrisk soltak og 4 elektriske vinduer. bilen er en orginal 200 hesting og funker greit! bilen skulle visstnok være chippet av en tidligere eier, men ikke bekreftet, går MYE bedre enn ng 900 med 185 hk.. går omtrent like bra da den går på grunnladetrykk! :P tenkte jeg skulle sette prisen ganske lavt så jeg blir kvitt den fort, så setter prisen til 8000.. kan følge med 3toms effektanlegg fra turbo og ut og hvite blinklys for 2000 til.. har desverre ikke bilder, men hvis dere ringer så kan jeg fortelle mer om bilen! P.S Bilen er godkjent til Oktober 2012! så billig bil som går bra og god å kjøre! :) nummeret mitt er: 94146922. holder til på Kolbu, oppland. Endret Juli 25, 2011 av nollie1982 Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2011 kan selges for 8000 ink. effektanlegg,hviteblinklys m.m! eller gi bud så blir vi nok enige! :) helst ikke pm da jeg er her sjelden! og det er ikke kanaler som er rustete, men nedre og bakre delen av skjermen bak! (under fanger) Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2011 KUN i dag eller i morgen så er prisen hbo. 3500! er skilter på bilen. glemte å skrive at bilen har talladega front og breddere! Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
convoyracing Skrevet August 31, 2011 Rapporter Share Skrevet August 31, 2011 solgt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg