Chisse Skrevet Juli 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2011 Heisann. Jeg lurer på om Bmw 318i/320i er biler, har tenkt å legg i rundt 90.000kr. Er det noen standardfeil jeg bør se etter når jeg kjøper bilen? Det som også er, er at jeg står imellom å kjøpe denne Bmw'n og Volkswagen Golf 5 til samme pris. Klarer bare ikke å bestemme meg xP. Takker om noen gir meg + og - om denne bilen :) Noen som kan gi meg råd og svar? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juli 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2011 ikke kjøp mindre en 320i;) bmw er ikke bmw uten 6`er svevet;) og hadde uten tvil gått for bmwen framfor golfen!! kjenner desverre ikke til standarfeil! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chisse Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2011 Det er greit :) Vil gjerne ikke betale meg ihjel på forsikring :P Er bare 19år. og har ikke noe bonus enda :) Så det blir vel 318i så vidt jeg har funnet ut :) Eventuelt chippe bilen, men vi får se :) Takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bricks Skrevet Juli 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2011 Har selv nettop kjøpt en 318(143hk), snakket med folk jeg kjenner som har skrudd BMW, motoren skal være meget bra, rust på bremserør(dyrt å bytte),rust på bakluke og panser, framme over lyktene.Var vel også noe med innfestning på bakaksel på biler før facelift i 2002.Eller så er de vel kjent for å være kjælen for at alle deler i for/bakstilling er i tipp topp stand. Sitter med ett inntrykk at det kan være en dyr bil å eie siden den var dyr når den var ny og realtivt komplisert oppbygd, men jeg synes den er nydelig å se på og meget bra å kjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg