Problemeieren Skrevet Juli 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2011 (endret) Hei, jeg har en passat 97 1,8t AEB. Jeg sliter med at sikring 32 (som går til motorelektronikk) ryker når jeg vrir om tenningen eller prøver å starte. Noen som har vært borti lignende problemer, eller vet hvilke komponenter som går på denne sikringen? Edit: Tror jeg har funnet grunnen til at sikringen ryker, en gåen coil. Tok ut den ødelagte coilen og prøvde å starte med de andre 3, sikringen røyk ikke. Motoren startet, men døde med en gang igjen. Burde ikke bilen starte med tre sylindere? Endret Juli 7, 2011 av Problemeieren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Juli 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2011 Har du ikke den boka som følger med bilen? Det står som regel hva hvilke sikringer går til. ;) Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg