EnEr1990 Skrevet Juli 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 Hei har nå sittet og lest ett par dager her inne på forumet og ikke funnet noe særlig, Problemet mitt er att jeg får støy ifra forsterkeren når bilen går men er helt musestille når bare tenning er på og motor er stoppet. Har prøvd å legge signal kablene på utsiden av bilen og prøvde for morro skyld å starte den da signal kablene ikke var koblet til noe sted og var fortsatt støy i høytalerene mine da :S forsterkeren er en LA-4100, strømkablene er jeg litt usikker på men er akuratt så jeg får dem inn i hullet på forsterkeren så kan ikke ha noe større der, jordingen er jordet til nedre sele feste i midten bak og brukte "negerkuse" til å pusse reint med rundt punktet, bilen er en vectra b. håper og taker for svar, Mvh meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon2k Skrevet Juli 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 Har samme problemet jeg også, har en VW Bora 1.6 HighLine. Når bilen min står i gang så er det støy på høytallerene, høres ut som radioen er på. Og når begynner og kjøre så kommer det en slags suse lyd som følger turtallet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petteraldo Skrevet Juli 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 mulig for dårlig jord på spiller hivs du vet du har bra bak Siter [x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD [x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000 [x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban [ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style [x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EnEr1990 Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 Har prøvd å legge opp ny jording og strøm til cd spiller uten suksess men støyen er jo der selvom signal kablene ikke er i kontakt med cd spilleren i det hele tatt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg