topgrip Skrevet Juli 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2011 (endret) Er på tiden på ferie og den forbinnelse har eg kobla opp en del dingser til sigarett-utaket.. Men her en dag ble det helt dødt!!.. Har leita etter sikringer som kan være gåen, men finner ikke noe Noen som kan ha peiling på hvordan man får liv i sigarett-utaket? Barna i Baksete er fortvilet..Bilen er en S-40 1998 mod Endret Juli 2, 2011 av topgrip Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole jakob Skrevet Juli 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2011 Akkurat det strever jeg med på min V40. Meldte meg på her i håp om et svar, men ... Finner jeg ut av det, kommer jeg igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole jakob Skrevet Juli 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2011 Siden det ikke var sigarett-tennersikring i boksen under panseret, lette og fant jeg en til på veggen til venstre for clutch-pedalen. Klønete å komme til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Index Skrevet August 9, 2011 Rapporter Share Skrevet August 9, 2011 Hei, funnet svar på denne? jeg har samme problem og finner ikke ut av det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Index Skrevet August 10, 2011 Rapporter Share Skrevet August 10, 2011 Fikk ordnet det, var en sikring (den til takluken) i panelet bak pedalene men kunne ikke se at den var gåen så måtte gå igjennom alle med voltmeter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovov Skrevet Oktober 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Jeg har hatt samme problem, og for meg var det ingen sikringer som var gått. Det var ledningen som var falt av på baksiden av sigarett tenneren. Jeg kom nesten til ved å ta ut askebegeret/søppelbøtten og lirke den på, men det var umulig å bare føle seg frem til hva som skulle på hvor. Derfor tok jeg av hele midtkonsollen og fikk den på. Da kom det også et lys rundt sigarettenneren og i askebegeret som jeg aldri hadde sett før :) Litt klundrete å ta av hele konsollen, men det går fint.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg