MaariusB Skrevet Juni 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2011 Hei, kj�pte en 93' Golf mk3 av ex svigermora mi i desember.. Bilen s� ikke ut, og hadde akkurat passert 300 000.. Bilen s�g s�nn ut n�r jeg fikkd en (hadde vel og merke lykter og grill, men i grusom stand) starta ganske fort med � fikse ting, s�nn som lykter og grill: og noen timer etterp� kom vr6 leppe (Dette nr. 2, da det allerede var en p� da jeg fikk bilen) Da sn�en forsvant, og vi kom inn i april kom det aller viktigste til bilen, nettopp coilovers. Vell og merke tuningart, som ikke er det beste. men gj�r s�nn ca. jobben (kommer nye etter hvert) 2 uker senere var de montert. Men ikke serlig lavt, da jeg var plaget med feil ET p� bbs felgene, og ikke valsa hjulbuer. Fikk deretter montert noen stygge 16'' felger, bare s�nn forel�big. Men s� ikke s� alt for domt ut. S���, i slutten av april bestemte jeg for � begynne med fangerne.. Cleanlook tenkte jeg var tingen.. Kj�rte litt irundt s�nn en liten periode: Helt til jeg bestemte meg for at jeg ville delta p� Moldestuket's show and shine 7-8 mai. Alts�, da var det 6 dager til. Pussa ned, og fikk lakkert: Ogs� nye lykter i fangern, og ny vr6 leppe. Dette var n� leppe nr.4 : Deretter alt klart.. Ikke forn�yd med utsende p� fangerne men.. S� slo klistremerke manien min inn.. (seff for � f� max oppmerksomhet) S��, 2 dager etter dokker nye felger opp, dagen etetr var de montert. Da en dag igjen til show. S� ble bilen skrudd s�nn passe ned, pollert, og shina opp lister etc. Felgene er av merket Axis OG oldskool, i 15x8 ET25.. S��, dagen etter var det utstilling. Veldig missforn�yd med utsende p� bilen, men s�nn g�r det n�r man har det travelt. Ikke mange ukene etter begynte bilen � gi etter, med tanke p� km. stand p� 320 000.. Merkelige lyder i motor, og bensinpumpe etc. gikk istykker. S� bilen ble avskiltet og plassert fint i garasjen. Og felgene ble flyttet over p� en kammerat's mk1 gti. Og den fikk jeg seff l�ne, og rett av veien, og knuse b�de front og felg... Men for 10 dager sia fikk jeg skaffet bensinpumpe, s� bilen startet igjen. Seff rett ut og vaske og shine opp: Kunne seff ikke ut og kj�re uten felger, s� hadde p� noen orange 15x7 mim felger.. Og ut med pr�veskilt.. Uten panser vell og merke. Rullemalte pansret hvitt, og klistra det.. Pr�vde ogs� ut ny frontleppe nr. 5.. CL leppe denne gangen. Orange felger og panseret var seff kun for pr�veskilta sin skyld.. Det var det fra meg denne gangen. Kommer seff med store oppdateringer snart. H�per noen liker bilen. Siter FUCK YOUR FAKE WHEELS! Wheel whore for life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Juni 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2011 Nice, dette kan bli bra! få på skikkelig stance på denne nå så kan dette bli meeget fet :D Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Juni 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2011 stemmer for fjerning av bredderne da det ble litt rart da du hellakkerte fangern;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_loftaas Skrevet Juni 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2011 vell, ikkje fjerne, men gjøre det samme der som med fangeren så de blir noe "cleanere" der :) da tror eg det hadde blitt meget bra :) Siter -Audi A6 2.5tdi familie vogn -Merc w201 300TDT XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil) XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil) Xyamaha Fzr 600 gammel mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaariusB Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2011 nja, jeg liker bredderne. Men kommer nokk nye fangere fortløpende, da jeg ikke ble serlig fornøyd ;) Hellakkerte fangere funka ikke for min del. Men blir mest sansynligvis uten grøftlys/blinklys. bare fyllt igjen der. Siter FUCK YOUR FAKE WHEELS! Wheel whore for life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Juni 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2011 nja, jeg liker bredderne. Men kommer nokk nye fangere fortløpende, da jeg ikke ble serlig fornøyd ;) Hellakkerte fangere funka ikke for min del. Men blir mest sansynligvis uten grøftlys/blinklys. bare fyllt igjen der. enig der,skal du ha bredderne bør de være ulakkerte og da passer det også best med fanger med strukturplast øverst;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juni 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2011 enig med han rett over :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaariusB Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 Var i første omgang plana og ha av bredderne, i stil med fangerne. Men likte ikke fangerne, så da beholdt jeg bredderne på. Er vel sikkert rust under bredderne å, med tanke på at de har vært der siden 1993. Siter FUCK YOUR FAKE WHEELS! Wheel whore for life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kramer2k Skrevet Juni 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 Stusser litt på noe her. Har samme fangeren selv, er dette en spesiell type fanger? Hørt noen har sagt dette er VR6 fangeren, kan dette stemme? :P Ikke så værst bil forresten Siter Partner 1,9D -00 Passat 3B 1,8 -98Golf 3 1,8 GL -93, Løen edt.Man må være ung og dum for å bli gammel og vis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaariusB Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 Golf 3 har jo bare en type fanger, er jo en standar fanger jeg har laget clean look på. Om du ser på bildene så ser du jo det ;) Vr6 har bare en vanlig fanger, med en vr6 leppe. Finnes også hellakkerte fangere da, men de er fortsatt ikke clean.. Du ser jo på bildene ;) Siter FUCK YOUR FAKE WHEELS! Wheel whore for life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juni 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 så foresten jævli fet ut med orange felger :D Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaariusB Skrevet Juni 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 Takker ;) Må prøve å skille meg ut i forhold til alle andre golfer. Siter FUCK YOUR FAKE WHEELS! Wheel whore for life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Engen93 Skrevet Juli 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2011 Rått me orange felger, litt utenom det vanlige for en golf :) Siter På utkikk etter en dundrendes deilig ungdomsbil til rundt 30 lapper :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaariusB Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2011 (endret) Lite stemmningsbilde fra ikveld ;) kommer flere så fort de blir lasta opp Endret Juli 3, 2011 av MaariusB Siter FUCK YOUR FAKE WHEELS! Wheel whore for life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Juli 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 Kult med hvitt panser og de oransje felgene :) Likte bilen jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg