SinGTurbo Skrevet Juni 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2011 Passer dynamoer fra forskjellige årsmodeller om hverandre? Har en 92 modell som må ha en ny dynamo. Har en 85 eller 86 modell stående, vil de passer om hverandre? De ser jo igrunn ganske så like ut... Takker for svar.. Siter MB C220 CDI - 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SinGTurbo Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2011 Fikk svar om at dynamoene skulle passe om hverandre. Festene er jo også helt like. Det jeg lurer litt på nå er kontaktpunktene. Som man ser på bildene er det kun 2 kabelskoer på den ene, og 3 på den andre. Har dette noe å si? Hva er de 3 forskjellige punktene på dynamoen til? Må alle 3 brukes? Siter MB C220 CDI - 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Juni 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2011 Hvis du tar ut ledningene som går fra dynamoen og opp til et punkt ved batteriet, og setter den over i bilen din, sammen med dynamoen, så skal det virke :) ta en 5 min eller så å flytte over ledningene :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SinGTurbo Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2011 Klippet av ledningene, men får kjøpe meg et par nye kabelsko og koble på så satser man på at det virker. Siter MB C220 CDI - 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg