krisnev Skrevet Juni 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2011 Hei, jeg var på besøk hos en kompis av meg, vi drev å kastet frissbe, en gang da jeg kastet den traff den panseret på den nye bilen til faren hans. det ble en liten ripe. Han har ikke funnet det ut enda, men han kommer nokk til å finne den, så da må vell jeg betale. Så spørsmålet mitt er: hva koster det å fikse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisnev Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2011 Hei, jeg var på besøk hos en kompis av meg, vi drev å kastet frissbe, en gang da jeg kastet den traff den panseret på den nye bilen til faren hans. det ble en liten ripe. Han har ikke funnet det ut enda, men han kommer nokk til å finne den, så da må vell jeg betale. Så spørsmålet mitt er: hva koster det å fikse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juni 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2011 Tja det kommer jo an på om det går å fikse med å slipe ned, rubbe og polere, eller om panseret må lakkeres det Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Juni 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2011 er nokk berre til å polere vekk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2011 Vasnkelig å si uten noe bilde av ripen, men er den igjennom fargen i lakken eller bare klarlakken? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2011 Til trådstarter; Les reglene, det holder med en tråd! Slått dem sammen og lagt dem på forumet du postet den første. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet Juni 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2011 For og gjøre det enkelt! Hvis stripen forsvinner når du heller vann på sånn at overflaten hvor stripen er er våt,går det ann og slipe og polere. Forsvinner ikke stripen når du gjør dette må det lakkes (flikkes)...Hvis panseret har profiler det går ann og flikke det,men kommer ann på hvor på panseret ripen er. Hva prisen blir kommer ann på str på panseret! Men fra ca 3500 og oppover pluss moms! Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg