Jazzin Skrevet September 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2011 Henta bilen hos FilmLars i dag, meget bra resultat og god pris. Betalte 2400kr for 4 de 4 bakrutene. Blir fotoshoot i morra tenker jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet September 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 Dårlig vær i dag, så tar bildene om noen dager tenker jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet September 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2011 MAF-sensoren ( eller luftmasse-sensoren som det heter på norsk) er gåen, så måtte sende vekk bilen for å fikse det. Bilen "pulserte". Ekkelt.. :S Trodde noe værre kanskje hadde skjedd jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet September 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2011 Fikk nye baklykter, eller ..baklykt.. I posten i dag. Skulle hatt to, men fikk bare en. Så nå blir det heftig klagemail.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Sorry for at jeg har vært litt lat med bilder, både inni og utenpå. Vil gjerne montere baklyktene. Venter på den venstre nå, og så skal jeg da får tatt noen bilder. Skifter til vinterdekk i morra, så da blir det litt mer gummi rundt felgen, men skitt au.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Her kan man se forskjellen på Rød Tinted baklykt og svart. Det er vell og merke den venstre som har sprekker og dugg, så er den jeg burde byttet på bildet kanskje :P Fikk faktisk satt LED i baklyktene også i samme slengen. Kommer fler bilder etterhvert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Kjøpt noe småting, bilder kommer.. lover :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mai 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 Ble det noe bilder eller? Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2012 Hehe, lenge siden jeg sjekket innom her, "logger" på VW-audi club forumet nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg