Jazzin Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 Anlegg ja.. Skulel gjerne hvertfall hatt en basskasse, men hvis det går 13k til eksos så blir jeg en fattig kar over lengre tid :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet Juni 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 Vasket over bilen i dag med ny høytrykkspyler. Den funket kjempe! Byttet også ut mattene med stoffmatter i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2011 Venter på carbonbadge.. De hadde problemer, så det ble shippet i dag.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2011 (endret) Fikk helt sjokk når jeg så en dame VASKE bilen med vinduspusseren som er full av grus ;( Håper det er hennes bil.. Forøvrig fikk jeg Carbon merket i dag :) (Trykk på bildet selvom det står det er blitt fjernet, så kan du se det ) Endret Juli 14, 2011 av Jazzin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2011 x Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Juli 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2011 Var grise gromt med carbon emblem da:D Hva kjøpte du det?:D Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2011 Ebay is your friend. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet August 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2011 (endret) Skal kjøre på Full Milltek turbo-back system om noen måneder. Kommer til å bli grisegrom lyd+ merkbare powergains^^ Her er en Polo med det systemet: Endret August 2, 2011 av Jazzin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet August 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2011 Lurer på om jeg skal sette på Golf GTI 30edition ratt... Men herregud, må ha den på service for 6500kr først. Daylight robbery. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet August 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2011 Har funnet ut at å bruke 14500kr på full turbo-back er litt madness. Og jeg er ikke akkurat rik heller for øyeblikket.. :P Så blir nok ikke noe av. Men skal ha flunkende nytt golf GTI Mkv ratt ^^ Så får vi se videre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet August 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2011 Så setter jeg over mitt eget gti-emblem fra rattet, og de "dingsene" i plast som skal være på siden skal jeg Wrappe med carbonfiber vinyl :) Blir Gründt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NadaX7 Skrevet August 26, 2011 Rapporter Share Skrevet August 26, 2011 Smoooooooth ratt! Men jeg SAVNER noen innvendige bilder av bilen altså! seter osv :) Siter -Best tråd på forumet: http://tiny.cc/Trykkher (forkortet lenke) Anbefales av alle vårs egen Quattro73 som har dette å si: Anbefales for alle med litt syk humor Tråden i signaturen til NadaX7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet August 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2011 Hehe, hyggelig med kommentar! :) Bilder kommer! Jeg har en video da, med litt "footage" inni; Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet August 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2011 Kjøpte meg disse, kom i posten i dag; Det ble dritkult^^ Kraftig lys, og ikke sånne ekle pærer hvor lyset liksom "henger igjen" etter hvert blink.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet August 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2011 Prøvde de i går kveld også.. Heftige saker! Ble blendet av dem :P Fikk en kommentar av en bekjent som lurte på om det var lovlig å ha så kraftige blinklys :P Hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg