Jazzin Skrevet Juni 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2011 (endret) Ja, da skulle jeg visst få prøvd å få lagd en tråd om min Polo 9n3 GTi. Det er altså en EKTE GTi, ikke stylet til GTi. Jeg tenker først at jeg skal fortelle litt om bilen, hvordan den er nå, og hva som skal skje med den, pluss hva som jeg skulle ønske jeg hadde penger til, hehe. Bilen er foreløpig helt original, hvis man snakker om karosseri og motor. Men det er byttet litt smådeler på den. Jeg må innrømme at jeg har et svakt punkt for lys på bilen, og har brukt mye penger på forskjellig dilldall jeg ikke en gang satt på bilen ( av lys artikler altså)... Men here we go- Dette er gjort med vidunderet foreløpig: *Kort antenne *Ny lysbryter for kjørelysene, med chrome på den *LED moduler i nummerskiltlysene. Dette er ikke de vanlige crap-pærene, men en helt ny "holder" også, så det blir MYE kraftigere lys. Elsker denne <3 *LED-pærer i hele interiøret. _ALLE_ er byttet med LED. *LED park lys *LED Tåkelys *Xenon-insprøytede halogenpærer med 8000 kelvin. De jeg har kjøpt er de eneste som finnes som faktisk har Xenon-gass men som ikke trenger omformer+nye lykter, auto. høydejustering osv,osv. * Clarion stereo med Bluetooth++++ * GTi griller i tåkelysgrillen * Sølv bliklys-pære for å få bort den ekle gulfargen inni lyktene * En plate med LED-lys i bagasjerommet for insane lys. Faktisk praktisk om kvelden/ natten * Carbon-fiber i emblemet bak Tror det var alt..? Så, planer; Jeg sparer for øyeblikket til Milltek Turbo back exhaust. Tror det blir awesome. Hør her; Så pga det er det ikke mye jeg har penger til for tiden.. Men jeg har da også noen framtidige ønsker; "Xenon kastere" i tåkelysene: http://cgi.ebay.com/Original-VW-Polo-9N2-9N3-Nebelscheinwerfer-NSW-HB4-SET-/130474494774?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item1e60e2cb36 LED baklys. Bremselysene altså. Golf GTi Mk VI ratt Kanskje 18" Detroit felger? Polo GTi Cup Edition bodykit? Eyelids? Er egentlig ganske fornøyd med bilen, føler ikke jeg trenger bruke så mye mer penger på den nå. Her er litt bilder+ en film av bilen( kommer fler); Endret Juni 18, 2011 av Jazzin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Juni 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2011 Pen Polo Du har Jazzin, ganske lik min om du ser bort i fra motor:P hehe Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2011 Joda joda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Juni 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2011 Artig bil:D Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2011 Det skal jeg hilse deg å si det er ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2011 Ble overbevist av Hansen89 om å male VW emblemet svart, fordi det så meget bra ut på hans Polo :) Trodde kanskje det skulle bli litt stygt, men ble super kult :)!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Juni 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2011 Hva med GTI emblemet da? Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2011 Det forblir Chrome :) Men jeg har bestilt Carbon fiber emblem nå. Kost 450kr da :S Men jeg eeeelsker Carbon fiber^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Juni 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2011 hehe, såpass! Blir sikkert bra;) Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2011 Venter på nye pærer til kjørelysene. Skal være noe super greier med Xenon gass i dem ( Det var de jeg skrev om i første posten, men de har blitt veeeldig forsinket...) Det er 8000k PIAA pærer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2011 Fikk de i dag, montert. Bilde kommer etterhvert. De er absolutt å anbefale!! Veldig kule! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2011 Droppet å vise de nye lysa, fordi de ble seende helt rare ut på kamera :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Juni 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2011 Ser der ja:) Ble bra det der. Keen på å få lakke midtdelen av frontfangern sånn som du har jeg:) Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2011 Jada, det ser fresht ut^^ Er det ikke dyrt a? :/ Hvis du ikke gjør det selv da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Juni 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2011 Hakke hørt på noe pris om det jeg. Hakke planer om å gjøre det nå med det første uansett. Skal prioritere anlegg først:) Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg