aavar Skrevet Juni 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2011 Jeg rydda litt i kjelleren og har derfor litt eldre småting å selge. - Audiobahn 2*12" sub i kasse (Audiobahn ABP12T) ca. 500kr - 4-kanals forsterker (Caliber Racing CA 1252) ca. 500kr (Jeg skal sjekke om navnet stemmer i morgen) - CD-Spiller/radio med 4*45W forsterker og aux-inn (VDO CD3200) 250kr - 10" sub i hjemmelaget kasse. Jeg glemte å sjekke merket på denne, men den spiller greit, og tar liten plass. ca. 400kr Jeg har også noen coax-høyttalere fra JVC og Sony Xplod (mener de er 6,5" og 5") og forskjellige kabler som kan selges grisebillig, eventuelt medfølge gratis hvis man kjøper noe av det andre jeg selger. Jeg kan sende i nødsfall, eventuelt så kan det leveres i nordrogaland/sunnhordaland. OBS! Prisene er diskutable, men dette er allerede billig. Aavar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg