Cyberscott Skrevet Juni 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2011 (endret) hei. skal hugge en golf 4. skal ha motor og dash selv. send en mail til fzp85@hotmail.com jeg holder til ved askim 50 min fra oslo, bare å komme å hente deler. en liste med deler til salgs: bak stilling forstilling servo system coilovers taktrekk solgt a-stolpe deksler solgt b.stolpe deksler c- stolpe beksler 2 fremdører 2 bakdører solgt 2 el heis motorer bak svart gulv teppe pedal deksler solgt dør trekk 4 dører håndbrekk skinn solgt sorte bakseter el glass takluke karosseri bensin tank glass ruter el heis brytere abs/bremsekraft forsteker navi system http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28837963 1 grå fører stol bra stand Endret Juli 24, 2011 av Cyberscott Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsundby1 Skrevet Juli 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2011 Har du enda dørtrekkene foran og bak?baksetene?ellers trenger jeg alt av svart plast inni bilen for å bygge om fra grått til sort. ta gjerne kontakt på sms eller ring:90069524 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2011 dør trekk og bak seter har jeg enda. har noe plastik også Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg