Fredrikeide Skrevet August 30, 2011 Rapporter Share Skrevet August 30, 2011 Flott Da9el ;) gleder meg, har fulgt med på alt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 nye foringe å nylakka bærebrue.nye bærekurle.nytt endeledd å styrestag... nytt alt ca :) første gang på egne bein...litt mye gummi på disse felgene..borbet felgene er til glassblåsing i overkant mye senk bak :) står i bunn skal bli godt å få den ut å vaske den ble en liten bil..er bare 169 høy såe..å dette er med 195 60 14 hjul.. 81 mod bil 84 mod eier :P føler meg ung : rock : hehe Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 Ballongdekkan 195/45-15" lav nokk Eu 17 august..blir spennende.. men plagest litt med nærlysene..eller dem funker ikke i det heletatt..er ikke noe xtra rele eller noe sån som er koblet..nye pærer også..men er ikke strøm til noen av pærene :/ Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 litt av den Lækkre girkulen og en bil med stygge hjul :P Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 litt klabb å bab i teksten..er klippet å limt fra vw forumet :) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet September 1, 2011 Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 minilites ha vøre dritkult ja! Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simkar Skrevet September 1, 2011 Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 freesh golf det ble ja:D er det noe spessiel farge på den eller bare no random fra hylla? driver å pusser opp min egene mk1, står fast nå på fargen bilen skal få ;O noe store motorplaner på den eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 nei det er grå grunning :) lakket med boks..skal få farge etterhvert når jeg bestemmer meg for farge :) nja driver å pusser opp en 1,6 gasser motor me dobbelporta pierburg gasser og grenrør :) bi bere en cruser så trenger ikke så mye motor :) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dajusnes Skrevet September 4, 2011 Rapporter Share Skrevet September 4, 2011 Blir bra dette!:) Siter VW golf mk5 2005, low is a lifestyle! Vw golf mk1 1983 X Toyota celica gt4 1991 X Bmw e36 325 1992 X Honda civic hb 1,4is X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuhusern Skrevet September 15, 2011 Rapporter Share Skrevet September 15, 2011 sliter med det samme på nærlysa, men bare den ene som funker hos meg.. lurer på dette kan være jeg og :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet September 15, 2011 Rapporter Share Skrevet September 15, 2011 vil ikke kjøp porsche teledialsn menna? 15x7" 5000,-? :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2011 nix det vil jeg ikke :) en liten opdatering er vel på sin plass nå :) deler til turbo på motoren som er under bygging er innkjøpt. kommer bildeer iløpet av helgen Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Da har man begynt å montere litt :) er manifoil og turbo fra passat tdi 94 mod.. men denne turbo er defekt.. så fikk taki en ny som er litt større :) må vel moddes pittelitt men :) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg