Yoshii Skrevet Juni 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 Heisan, lurte litt på hvor jeg kan koble til parkbrems ledningen på spillern den skal egentlig være koblet litt håndbrekket, men jeg vil ha den et sted som jeg kan se på dvd hele tia (har av og til unger i bilen som liker å se på dvd og da ere greit og kunne ha muligheten, jeg har drivi og tenkt litt på tennings ledningen jeg bruker til spillern går det ann og bruke den? eller blire kortsluttning da? eventuelt noe ledning til lys går det ann eller er det for stor strøm i den? noen som har forslåg, dette er en Golf 3 1,8 95mod Håper på fornuftige svar på forhånd Tusen takk Mvh Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet Juni 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 jording.skru den inn i karosseriet ;) mvh kim Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoshii Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2011 hmm, jammen trengerd den ikke strøm får å få det til da?, men den var faen ikke dum, så skal teste ut den før jeg sier noe mer:P Takker for svar Mvh Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petteraldo Skrevet Juni 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2011 trenger jord. mulig du må ha den på en bryter, kommer litt ann på, var borti en med gps og den ville ikke kjøre før jorden var brutt Siter [x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD [x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000 [x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban [ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style [x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoshii Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2011 såpass ja, men tusen hjertelig takk for svar, skal sjekke det ut så fort jeg kan:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg