Fordgranada84 Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Her kan du se den fremtidige granadaen (som aldri kommer til å bli lansert) Jeg har slått sammen den gamle granada mk1 med granada mk2. Har manipulert bildet altså... Fanger og front m/ lykter har jeg tatt fra mk2, samt lister og bakfanger... Stilig eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Var det ikke noe sånt de drev på med en stund? Eller var det å lappe sammen Taunus og Granada? Et eller annet var det, til og med flere som ble godkjente og..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Har du Granada delebil? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fordgranada84 Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Originally posted by RaCk Har du Granada delebil? vraka for lengst... Jeg eier ingen av de bilene som er lagt ut, det er kun manipulerte bilder altså... Prøver å få litt fart i Granadaforumet her... Synes det er dødt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 jeg har en granada jeg skal hore opp til gatebil. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fordgranada84 Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Originally posted by RaCk jeg har en granada jeg skal hore opp til gatebil. :) Å? Hakke noen bilder da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 hundrevis her. http://www.hydr.org Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norvald Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Det finnes Granada MK1 med MK2 front. Ikke fra Ford selvsagt, men skjermer, front, panser, støtfanger osv passer ganske bra. Har sett flere som har bygget sammen slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 har en gruppe på blink for de granada interserte. har jo selfølgelig gruppesang som er ingen andre enn vassendgutane m granada link tel gruppa: http://blink.dagbladet.no/gruppe/gradajad/ Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg