Gå til innhold

Montering av basskasse og forsterker til standard anlegg (med bilder)

Ranger emnet


xxLancerxx

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg eier en Honda Accord 2003 Sport og anlegget som allerede er der er utrolig bra. Men jeg kunne gjerne tenkt meg å installere en basskasse og en forsterker, for å få litt ekstra DUNK!

 

Det jeg da lurer på er om dette er mulig? ettersom det er standard stereo der fra før av...

 

Er det slik at jeg må trekke kabler under gulvet osv?

 

Takker på forhånd for svar! :)

post-61430-13804853346957_thumb.jpg

post-61430-13804853347072_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk skal du ha! Så da er det bare å koble til høytalerne bak da, og man slipper da å tukle med det som er foran, altså stereoen. :)

 

Hvor synes du jeg evt burde plassere kassa? Ettersom det er en stv og man trenger den store plassen,( brette setene,) vil det være litt upraktisk å plassere den innerst i midten?

 

Må jeg oxo kjøpe en ekstra forsterker separat da, eller holder det med den som allerede er innebygd i basskassa?

 

Setter meget stor pris på svar :D

Endret av xxLancerxx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller så kan du kjøpe en separert kasse og forsterker og montere forsterkeren på veggen baki eller noe. sånn at det er lett og ta ut kassen når du trenger plassen og brette ned setet som du nevnte. bare kaste på en speakon terminal og kontakt så er det skremmenede lett og ta ut kassen når du trenger plassen ;)

[x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD

[x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000

[x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban

[ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style

[x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår