SupraTurbo Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Noen flere her som har bygd/bygger anlegg i mklll? Har kommet litt igang bak men er ikke ferdig ennå? Tips,synspunkter?:D Siter My supra against that.....? Hahaha....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Kult ! En kompis av meg har bygget til meg.. Det ble jævli bra! Skal ta noen bilder og slenge dem ut! :rolleyes: Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Står en i garasjen til naboen, men om han har fått anlegget utav kjelleren er jeg ikke sikker på, bilen skal iallefall selges :P Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 I første omgang kunne du kanskje lagt ut litt bedre bilder, enn akkurat det ene du har lagt ut... :) 6x9"... GRØSS!!!! Hva skal du med det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 det er greit at bilde var dårligt men la nå gutten få bruke de høytalerene han vil.stå på og bygg det anlegget du vil. det er ikke alle som er så tøffe som deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraTurbo Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Bilder er en ting, det er bare det som bilder viser som er gjort foreløpig, men skal gjøre ferdig i helga som kommer. Dessutn spiller 6x9" j****g bra i lukket kasse. Til helga blir de pioneer som sitter der nå byttet ut me infinity kappa, samme med 4 " infinity kappa foran i dørene. Grunnen til postn er rett og slett ris eller ros(tips) og det er et fritt land, så alle kan skrive hva de mener. Siter My supra against that.....? Hahaha....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Grunnen til postn er rett og slett ris eller ros(tips) og det er et fritt land, så alle kan skrive hva de mener. Skal jeg si hva jeg mener? :eek: Du kunne nok brukt litt mer tid på å få det bra, og for all del dropp de 6x9'ene bak da! Hva i all verden skal du med de bak? For de som åpner bakluka? Syns du bør tenke litt mer på deg selv... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraTurbo Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Hallo! Supra er en åpen bil! Lyden fra 6x9" går opp i ruten bak og reflekteres framover. De er jo bak høytalera mine. Kassen er delt i 3 rom, et til ver 8" og et til 6x9"a. Som sagt er jeg ikke ferdi med innkleinga av alt. Skal selvsagt inn med filt over det hele og det blir bare et vindu over forsterkern. Bilde oversikt Bilde som viser der 4 toms bakhøytalerne originalt står, de skal kobles ut Bilde som viser fronthøytalerne, skal byttes til infinity kappa 4", se bilradiospesialisten Siter My supra against that.....? Hahaha....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraTurbo Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Bilder fra før og etter! Før Etter, forsterkeren takket for seg da jeg var ferdi, så det er tomt nedi der! Siter My supra against that.....? Hahaha....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg