Gå til innhold

Anlegg i Supra Mklll

Ranger emnet


SupraTurbo

Anbefalte innlegg

Bilder er en ting, det er bare det som bilder viser som er gjort foreløpig, men skal gjøre ferdig i helga som kommer.

Dessutn spiller 6x9" j****g bra i lukket kasse. Til helga blir de pioneer som sitter der nå byttet ut me infinity kappa, samme med 4 " infinity kappa foran i dørene.

Grunnen til postn er rett og slett ris eller ros(tips) og det er et fritt land, så alle kan skrive hva de mener.

My supra against that.....?

Hahaha....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til postn er rett og slett ris eller ros(tips) og det er et fritt land, så alle kan skrive hva de mener.

 

Skal jeg si hva jeg mener? :eek:

 

Du kunne nok brukt litt mer tid på å få det bra, og for all del dropp de 6x9'ene bak da! Hva i all verden skal du med de bak?

For de som åpner bakluka? Syns du bør tenke litt mer på deg selv... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Supra er en åpen bil! Lyden fra 6x9" går opp i ruten bak og reflekteres framover. De er jo bak høytalera mine. Kassen er delt i 3 rom, et til ver 8" og et til 6x9"a. Som sagt er jeg ikke ferdi med innkleinga av alt. Skal selvsagt inn med filt over det hele og det blir bare et vindu over forsterkern.

Bilde oversikt

504858_13.jpg

Bilde som viser der 4 toms bakhøytalerne originalt står, de skal kobles ut

504858_14.jpg

Bilde som viser fronthøytalerne, skal byttes til infinity kappa 4", se bilradiospesialisten

504858_15.jpg

My supra against that.....?

Hahaha....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår