Swasand Skrevet Juni 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2011 Hei. Sliter litt med servoen på Honden min. Den piper eller "kviner" når eg svinger. Har snakket med folkene på Honda om dette og de mente det var for lite servoveske, og feil type. Men før eg evt skifter oljen vil eg forsikre meg om at alle pakninger osv er i god form. Er det noen som vet hvor eg kan finne bilder eller oversikter over servosystemet på en Honda Accord 2,0 1992? Swasand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjoerkaas1 Skrevet August 12, 2011 Rapporter Share Skrevet August 12, 2011 På vår accord 1993 2.2 EX ble lydene borte når vi fikk byttet servoreima. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ubulence Skrevet August 24, 2011 Rapporter Share Skrevet August 24, 2011 Sett inn vin nr her så finner du det vell. http://www.hondaoriginalparts.com/honda_car_parts_select_VIN_C20.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg