peder92 Skrevet Juni 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2011 Har tenkt å kjøpe noe nytt til bilen min, og har sett på sharifs sine pakker, mer spesifikt dette: http://www.sharifs-webshop.no/display.aspx?menuid=0&prodid=262 sammen med disse: http://www.sharifs-webshop.no/display.aspx?menuid=0&prodid=288 Kommer dette til å gå bra med tanke på subbing av dekket i hjulbuen? eller blir det for stort? Vet svært lite om dette, så flott om noen som kan dette svarer :) takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Juni 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2011 (endret) Har du lett etter tester av dekket? Om det er en ting det er viktig å legge penger i så er det dekk. Forskjellen på gode og dårlige dekk kan være skillet mellom kollisjon/ikke kollisjon. Edit: Sitter selv og leter etter felger til Passelaten jeg har bestilt, men tror 19" blir bedre på den enn 18"! Endret Juni 4, 2011 av Øyvind.H Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder92 Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2011 Edit: Sitter selv og leter etter felger til Passelaten jeg har bestilt, men tror 19" blir bedre på den enn 18"! Det kan nok være tøffere, men det blir dyrere og jeg skal senke i tilegg så det går greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlover91 Skrevet Juni 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2011 For det første: Strata er upålitelige dekk, ifølge dekktest.com og vg sine tester... For det andre: ALDRI kjøp SHARIF'S felger, altså de aller billigste felgene! De blir fort "ovale" og tåler SVÆRT lite. De andre felgene til Sharif's, de til 1000+ kr stykk tåler i alle fall mer og holder seg lenger. For det tredje: Det er anbefalt å bruke maksimalt 225/40 R18 som dekkdimensjon til Passater, siden den automatiske kalkulatoren til Sharif's bommer en del.. har selv bestilt "vredestein" - i dimensjon 225/40 R18 til passaten min. anbefaler Uniroyal eller vredestein hos Sharif's, koster rundt 1100-1200 per. de andre dyrere dekkene har jeg ikke sjekket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg