zafira Skrevet Juni 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2011 har en 01 zafira med et lydrele som skriker når teninga er på og jeg åppner førerdøra. den vil jeg ha bort,spurt opel men de ville ikke ta den bort da det er en sikkerhets ting. er det noen som kan fortelle meg enkelt hvordan jeg gjør det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Juni 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2011 Hvis det er i form av et relè, napp det ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zafira Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2011 ja det tenkte jeg gjøre, men på en ford jeg hadde måtte jeg bruke en jumpeledning når jeg fjernet relet som varslet ellers ble det bare kaos med det elektriske. da lurer jeg på om det er det samme her eller er det bare å fjerne det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg